Nominacja do 'Liebster Award'

Średnio chce mi się to robić, bo nigdy nie mogę znaleźć 11 blogów ;-;

Po pierwsze mimo wszystko chciałabym podziękować za nominację autorkę bloga http://historiaberk.blogspot.ch/.
Zacznijmy może od tego, na czym polega ta 'zabawa'.
Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

So... Here we go... Pytania, które dostałam:

1. Masz jakieś zwierzęta?
2. Skąd pomysł założenia bloga?
3. Ulubiony kolor?
4. Jakie filmy lubisz?
5. Ulubiony sport?
6. Jakiej muzyki słuchasz?
7. Grasz na jakimś instrumencie?
8.Czy wierzysz w życie po śmierci?
9. Chcesz mieć tatuaż, piercing itp.?
10. Ulubiony przedmiot w szkole?
11. Jedziesz gdzieś na wakacje?

Odpowiedzi:

1. Mam psa. Nazywa się Beethoven :)
2. Zaczęłam pisać opowiadania w sumie przez koleżankę z klasy (to moje słoneczko zrobiło mi ten piękny szablon ^^ ). Napisałam prolog do opowiadania potterowskiego i wysłałam go Karolowi ( ♥ ) z pytaniem 'co mam z tym zrobić?'. Jakoś wyszło, że założyłam bloga, skończyłam go i spodobało mi się to, dlatego założyłam kolejny.
3. Oh, czy ja wiem.. Czarny, czerwony, niebieski..
4. Lubię komedie, ale ostatnio polubiłam też dramaty.
5. Lubię siatkówkę, ale bardzo chcę zagrać w tenisa.
6. Ogólnie słucham metalu, ale nie ograniczam się tylko do tego rodzaju muzyki.
7. Zaczęłam uczyć się gry na gitarze, ale musiałam na jakiś czas przerwać lekcje i jak to ja, nie wróciłam do tego. Choć kto wie, pewnie znów zacznę naukę.
8. Nie. Wierzę, że gdy człowiek umiera przestaje czuć cokolwiek. Umiera pod każdym względem i tego się trzymam. Tak jest zapisane w Biblii i nie mam co do tego najmniejszych wątpliwości.
9. Owszem, chcę mieć tatuaż i to nie jeden. Jeśli chodzi o piercing to zamierzam zrobić więcej dziurek w uchu, bo w jednym mam tylko dwie. Poza tym chciałabym mieć lip ring lub nostril standart.
10. Lubię j.polski.
11. Aktualnie jestem w Szwajcarii od tygodnia, ale już chcę do domu. Mam jeszcze w planach Zakopane.

Oto blogi, które nominuję:

1. http://tylko-czlowiek.blogspot.com/
2. http://w-zyciu-trzeba-byc-szczesliwym.blogspot.ch/
3. http://www.tomione-kamana.blogspot.ch/
4. http://euphorialovegood.blogspot.com/
5. http://www.dramione-fire-ice.blogspot.ch/
6. http://taboo-love.blogspot.ch/

Tak, dobrze myślicie. Więcej nie będzie. Niestety nie czytam wielu blogów, ale teraz to nadrobię, bo dzięki temu znalazłam kilka ciekawych historii, które będę chciała śledzić. 

Pytania dla nominowanych blogerów:

1. Jak zaczęła się Twoja przygoda z Harrym Potterem?
2.Opisz siebie w kilku zdaniach.
3. Jak próbujesz szukać weny, gdy jej brak?
4. Jaka jest Twoja ulubiona książka?
5. Jaki masz kolor oczu?
6. Ulubiony cytat to...?
7. Jaki film jest dla Ciebie inspiracją i do czego Cię pobudza? 
8. Co sprawia Ci największą radość?
9. Masz cholernego doła. Co robisz, żeby się ogarnąć?
10. Jakiej słuchasz muzyki?
11. Co myślisz o tatuażach?


Pytania są zapewne dziwne, ale musicie mi wybaczyć. Nie mam humoru. Pomocy ;-;


~T


Komentarze

  1. Ojej, nie spodziewałam się nominacji. :')
    Ale dziękuję bardzo! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki, napiszę dopiero w polsce c:

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

rozdział XXIII

rozdział XXXII

rozdział XV